visst är klockan 6? :$

hahaha step upp klockan kvart över 5 idag skulle egentligen stiga upp kvart över 6, gick först ner och åt frukost och då var klockan 20 över 5 här nere, så jag kollade mobilen och där var klockan 20 över 6, men jag tänkte att de typ blivit vintertid och att klockan på mobilen ställt om sig, men sen började jag tänka och de kan ju inte vara vintertid än, och man ställer väll framåt klockan när de blir vintertid. så jag startade datorn och klockan var typ 10 i 6, så jag smsade Olivia och frågade om hon hade ställt om min klocka fast de hade hon inte, men jag har ingenaning om hur klockan kunde vara en timme fel, jag måste ju typ ställt om den i sömnen, hahahaha skillat :$
Aja ska gå och börja göra mig klar nu, bye;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0