va va asså va?!

Hahaha har inte varit speciellt pigg idag, so var först lektionen vi gör nått grupparbete typ, och jag jobbar me jessica, hahah jag skulle söka på en sak på datorn och då stod de inte så jag ba: va va asså va?! hahah asså vi satt bara och skrattade hela lektionen typ, sen hade vi svenska, jag höll typ på att somna :$ sen var de lunch, frukostkorv usch.. sen matte, no och sen syslöjd. Håller på att virka, inte så bra på de men. Jag, celeste, julia, alec & ad. Satt i soffan och virka och körde smsroulett typ :)
när jag kom hem gjorde jag inte mke, åt en frukt. sen typ datorn. borde fara ut och springa eller nått, fast är förkyld så kanske inte bäst att göra de nu.

imorron så blir de skola > hem, äta > sen kanske kåken :)



bara för att jag inte hittar några andra bilder (A)
la in dom till mobilen igår ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0