fredag

Idag har de väll inte hänt så mke,skola som vanligt. Hade so, matte, no, lunch, syslöjd. Fattade ingenting på so:n, massa politik, sen på matten så hade vi nån jätte dålig vikarie, först så behövde celeste hjälp och då stod han vid henne hur läge som helst och försökte hjälpa henne men de blev bara fel, sen så då behövde jag & alec hjälp och då stod han vid oss hur länge som helst men vi fattade ändå inte, asså han var sämst på att förklara och han hade ju ändå bara fel så. och vikarien som vi har på fysiken är typ galen.

Fredagsmys på kåken ikväll, så drar dit ikväll :) en massa folk så dit kommer bli skojj :)




har fått den här parfymen, för nån dag sen :)


hahah emilia ritade av fysik vikarien, typ likt ju

då jag och emilia gick promenad,

Du är fettet på min fläskarré
Du är glasspinnen på min pigelin
Du är dippen till mina chips
Du är leksaken i mitt happy meal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0