We gonna make it our own way

Vaknade 10.40, för jag skulle till kyrkan för jag måste ju gå dit 10 gånger innan vi ska konfa oss, men när jag kom dit så var det låst :o så då for vi hem igen. Sen så var jag med Olivia, vi scrapade med mamma, håller på att göra en tavla, om den blir bra så ska jag lägga ut en bild på den, men jag är inte klar med den än så. Sen så såg vi film, I taket lyser stjärnorna. Så nu har jag gjort min läxa, det känndes som att den är ganska lätt att skriva om oxå, har sett den nån gång förut.

har käkat middag på en typ Grekisk resturang. Åt plankstek. Sen så for vi hem till mormor och käka lite bullar. kom typ nyss hem så jag har inte gjort så mke.


en bild på ringarna jag köpte för ett tag sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0