hes

är jätte hes idag:( känns som att jag snart kommer att bli sjuk :( har varit förkyld jätte länge och har haft huvudverk typ varje dag hela veckan och nu är jag hes.
Kan ju bero på att jag badade i havet med matilda kanske..
Pappa skulle iaf köpa hem halstabletter. så jag ska nog bara ta det lungt idag. Det är skumdisco ikväll men jag har typ ingen lust att fara när det är så här, fast jag visste inte förr om jag skulle fara eller inte men nu vet jag iaf..
Måste se en film idag eller imorron har de i läxa att se en film eftersom att vi ska göra en filmrecension. Men jag vet inte riktigt vad jag ska se, kanske nån av dom här









(har redan sett den flera gånger men)




Kommentarer
Postat av: H

fin blogg , ha en trevlig helg ;)

2010-05-29 @ 16:39:45
URL: http://mummsbiten.blogg.se/
Postat av: BAKFULL

Hej, detta meddelandet skickas till lite olika bloggar, om du älskar musik så borde du läsa det!



Vi har ett band som heter 'bakfull' det är över 3000 personer som har lyssnat på våra låtar som ligger uppe på myspace.



Låtarna var 7 stycken tills igår då en ny las upp på myspace med titeln ' vem ' och vi skulle önska att du gick in på våran myspace och lyssnade och sedan kommetnerade på våran blogg vad ni tycker, skriv gärna vad ni tycker är bra/dåligt!



Myspace.com/ Bakfull



baakfull.blogg.se



Dom är dåligt inspelade för vi har missat våra studiotider och därför behövt annvända mick till datorn, men vi har nya inspelningstider i en studio så bättre kvalite av låtarna kommer så småningen upp!.



KRAM!/ BAKFULL

2010-05-29 @ 17:04:03
URL: http://baakfull.blogg.se/
Postat av: Madde

Hoppas du inte blir sjuk!

2010-05-29 @ 18:13:44
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0