mitt 2010

Här är lite av mitt 2010


JANUARI


så här såg jag ut för ett år sen

Var med Celeste på nyårs



FEBRUARI

fotade me Olivia

"hockeymatch" mellan stackis och innervik

fotade lillebror


MARS

bakade fina muffins me Olivia

åkte till lycksele



APRIL

följde min söta lilla kusin på leo´s lekland

tjejdag/kväll

praoade hos en fotograf


MAJ



JUNI

tjejdag/kväll

shopping i umeå med Olivia

övernattning på skolan med klassen

gick ut 8an

firade midsommar i Olivias stuga


JULI

stadsfesten med bästa brudarna

målade lite för att tjäna pengar

åkte till borås med Olivia

sen till göteborg


AUGUSTI

familjedag


konfaläger

konfirmation

skolan började om

SEPTEMBER

hade en jätte bra dag med Julia

stan med brudarna


OKTOBER

fotade med bästavän

sov hos Celeste

köpte mina converse

sminkade Hugo & Alma till halloween


NOVEMBER

halloween tjejkväll

började göra sminkningar

fyllde 15år


DECEMBER

blev tillsammans med Lucas♥

julafton


Kommentarer
Postat av: celeste

jag saknar dig....................... jättejättemycket..............♥

2011-01-12 @ 21:38:00
URL: http://celestes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0