<3

Steg upp typ halv 10 igår, gjorde mig klar sen drog jag på moppekurs. De var sista moppekursen igår ju, vi satt i 3 timmar igår och lyssnade, vi fick inte ens en bensträckare så i slutet så lyssnade jag tyo ingenting för jag orkade verkligen inte.. Sen så fick jag en moppe då jag kom hem :D så jag och Olivia var ute och körde lite. Sen så var vi me Celeste. och på kvällen så drog vi till hamn och va me Alec och Robin. Vi såg typ mest film, vi började se en massa filmer, typ yes man, dear john, creep och lite fler som jag inte kommer ihåg vad dom heter men. och när vi såg en film så satt robin och spelade gh sammtidigt så ingen orkade koncentrera sig på filmen så då bytte vi film igen.
Idag så blire plugga, sen ska jag nog köra moppe.

har typ inga nya bilder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0