i don't need you

Har väll inte hänt så mke idag, skola ju. hade up, engelska, gympa, lunch och språk.
på up:en så hade vi nått typ spel, amanda och lubba var i min grupp, det var typ en massa konstiga saker man skulle göra men de gick inte så bra för oss, lubba satt mest och försökte hitta på ett grupp namn..
sen så på gympan var jag inte me... och sen efter lunchen for jag hem, hhihi :] vi hade ändå ba svensk/engelsa och skulle vi se en film som jag inte ens fattade så...
Sen när jag kom hem gjorde jag inte så mke, tog en lång promenad me mamma då hon kom hem. Hade tänkt fara på kåken ikväll men orkade inte så :]
nu ska jag typ se en film eller nått :]


bäst :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0