Hey up! Hey up! ... I´m talking bout a rising girl

Nu har jag precis rensat ur min garderob, det behövdes verkligen. Alla kläderna rymdes knappt i garderoben :$
Dagen har iaf varit riktigt bra, gick dock skit på engelska provet men, gympan var kul, de var bara tjejerna och vi spelade nån sak som var rolig :] och slutade 13.20 skulle egentligen sluta 14.10 men. Så jag tog bussen till stan köpte ett par byxor, och en macka sen gick jag till gymmet och körde ett jätte bra träningspass som en personligtränare visade, så nu ska jag fortsätta att köra de där passet ett tag.
Sen när jag kom hem så åt jag en god pasta sak :] pluggade lite, gick en promenad med pappa och pratade en massa.
Ja dagen har helt enkelt varit bra. Tråkigt att plugga men..

dagens outfit

dålig bild
jeanesen jag köpte i lördags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0