I LOVE THIS DAY!

Idag vaknade jag av att mamma, pappa och Hugo kom in i mitt rum och sjöng för mig. Sen fick jag presenter jag fick 3 halsband, sockar, trosor, en hårdisk, moppen är betald fast den har jag haft ett tag och moppekortet betalar dom. Sen gick jag ner och åt fukost och nu sitter jag i min säng med datorn i knäet. Nu ska jag gå och tvätta bort mitt smink eftersom att jag somnade och glömde tvätta bort sminket. Sen ska jag ta på mig några kläder och fixa mig. Men nu ska jag iaf gå från datorn så att jag inte fastnar vid datorn hela dagen.
Btw har as mycket träningsverk i armarna :O
och jag är ledig imorron ;D
OCH FÖRRESTEN JAG FYLLER ÅR IDAG OM NÅN MISSAT DET, men det tror jag knappast! men jag älskar att fyllar år så.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis,

2010-11-28 @ 16:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0