this will be

40  frågor om mig
1.Vad/vem fick dig att skratta idag? många :)
2. Vad gjorde du 8.00 imorse? satt i bussen
3. Vad gjorde du för 30 min sen? satt
4. Vad hände dig 1993? då var jag inte född ju
5. Vad händer nästa helg? fyller år ;D
6. Tre ord varför du sist spydde? kommer inte ihåg
7. Vilken färg är din hårborste? svart
8. Vad köpte du sist? minns inte
9. Vad fick du senast i present? fråga mig de på söndag ist då minns jag
10. Vilken färg är din dörr? jamen vilken dörr?
11. Var förvarar du dina pengar? kontot
12. Hur var vädret igår? inte varmt iaf
13. Vars kramades du sist? kåken
14. Vad ser du fram emot? imorron
15. Vad är 15? det jag fyller
16. Vilken skostorlek har du? 36-37
17. Vill du klippa dig? ja
18. Är du över 25? nope
19. Pratar du mycket? ja ibland så
20. Kollar du på O.C.? nej
21. Har ditt namn ett "x" i det? ja om man stavar ida med x så
22. Känner du någon som heter Steve?
23. Hittar du på egna ord? jo säkert
25. Är du en typiskt svartsjuk person? mabey
26. Vad har du för mobil? sony ericsson
27. Vem ringde dig sist? matilda
28. Biter du på naglarna? nope
29. Har du lockigt hår? ja..
30. Vilken konsert ska du på härnäst? vet inte
31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? -
32. Hur många gånger har du svurit idag? ett antal gånger..
33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta? -
34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'? knappast, ska jag se den eller?
35. Ska du jobba imorgon? ja om jag får ett jobb så
36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist? nån
37. Vad borde du göra nu? sova,, är trött :$
38. Har du något smeknamn? hahah jo de kan man väll säga...
39. Sover du mycket? om jag är trött så
40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? don´t know

Kommentarer
Postat av: celeste

smeknamn: kaninen/fjortis:$<3

2010-11-20 @ 18:15:39
URL: http://celestes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0