♥one tree hill♥

Idag så skulle jag ta bussen till celeste, men dom har gjort om jätte mke, asså dom har gjort en cykeväg och då har dom typ tagit bort "busshållplats" skyltarna, så då ställde jag mig på ett ställe där de varit en skylt, för de finns inga skyltar längre :s men när bussen kom, så kom den i full fart och körde förbi mig :O:O:O

så celeste kom och hämtade mig med moppen, vi for hem till henne gick ut med hunden, pratade, tog kort, såg leap year, den är jätte bra förresten har sett den förr men, satt vid datorn och såg one tree hill, jag har typ aldrig sett oth förr eller jag har sett de ibland om de varit på teven, men de verkar vara en jätte bra serie, så ska börja se den. Fick låna några skivor me oth av celeste :D

nu blire oth (Y)

Kommentarer
Postat av: celeste

''de värkar jätte vara en jätte bra serie''

gullit:$<3

2010-11-04 @ 00:01:16
URL: http://celestes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0