don´t stop beliving

Imorse då jag vaknade ville jag bara ligga kvar i sängen och fortsätta sova så har jag känt hela veckan, jag har varit så himla trött. Steg upp kring 7, gjorde mig klar och gick till bussen. Skolan var helt okej tills då vi precis hade slutat, då kom Matilda och sa att dom höll på att ta bort alla sofforna i kafeterian, bara för att det är typ 5 stycken som håller på, och nu har dom förstört för alla som är där och vill sitta någonstants och inte på ett jävla golv :@
FAN va irriterad jag blir...!

Bra var iaf att på gympan vi stationsträning, det är ganska kul och bra träning. okej det var typ det ändå som var bra idag...

Men när jag kom hem så var jag utlåst... för att jag hade ingen nyckel så jag fick vänta tills Hugo kom hem.
Sen så fick jag äntligen sova, så jag sov i en och en halv timme.
Och nu så måste jag plugga biologi och skriva klart svenskan :/

Två söta bilder som jag tog i söndags på min kusin. Han fyllde 2 i fredags. Det är typ många som fyller år nu. Nicklas och Celestes lillebror fyller år idag. Pappa, Fia och Jerry fyller år imorron och jag fyller år på söndag :D och mamma på tisdag.
Så grattis till alla er! :D

Kommentarer
Postat av: Tova

Aw så fantastiskt gullig pojke :D

2010-11-25 @ 19:51:09
URL: http://tovamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0