idaaaaaaaaaa

Asså jag måste bli snabbare på morgonen.. Går alltid med Olivia till bussen. Har gjort det sen 1an så. Men jag har blivit så himla trött på morgonen. Men det ska bli bättre, det säger jag typ varje dag till henne, men blir det nån skillnad? NEJ. Men nu MÅSTE jag bli snabbare, vi får väll se hur det går men.

När vi började skolan idag så hade vi up och Linda (lärare) hade bakat scones :) så vi fick de mjölk och kladdkakeballerina. Sen så hade vi NO, vi var tvungna att bli klara med våra grupparbeten och det blev vi men blev det bra? inte så jätte, hahah... vi skrev typ ingenting men då slipper man ju säga mke (a)
Sen engelska vi hade Pekka som vikarie för lärarn va borta. Lunch.
Efter de så la v oss ute på fotbollsplan.
svenska vi skulle börja med filmrecensionen. sen hade vi HK, fick tillbaka mitt HK prov MVG ;), vi gjorde pizza.

När jag kom hem la jag mig ute en stund för de va så varmt :)
har tränat ett tag på matteprovet också. har prov imorron :/

NU ska jag se nått program på datorn tror jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0