ska se film

Idag så har jag haft up, svenskengelska, gympa, lunch och so. På upen så fick vi höra lite om etiopien. Svenskengelskan så satt vi vid datorn hela lektionen och gjorde ingenting typ, gympan, vi hade orgentering det var JÄTTE varmt så jag var tvungen dra upp min tröja :P sen på son så fick vi vara ute och jobba, jag och några andra satt oss på fotbollsplan. Elle stack ner en penna i gräset och sen stampade han på den för att den skulle fastna i marken men den fastnade i hans sko och det blev ett hål HAHAHA. :p  sen så har jag varit med Olivia vi solade lite sen gick vi in och såg tv. NU ska jag se film. orkar inte lägga upp nån bild kanske gör det sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0