helgen

I fredags efter skolan så for jag på stan med Olivia :) köpte ett par skor till skolavslutningen, dom ser ut lite som gladiatorskor, (med klack) fast inte riktigt, men det är remar och typ nitar och så. Och tuggummin, för mina var slut. Och sen när jag kom hem var jag med Olivia. vi var ute och gick runt typ.

På lördag så var jag tvungen att städa, sen kl 4 typ så cyklade jag och mötte Matilda, sen for vi hem till henne, jag sov hos henne. Vi bastade och badade i havet på kvällen. Tror att det var typ 9 grader i vattnet. Det var skit kallt. Vi satt ute på bryggan i ca 20 min bara för att vänja oss vid kylan. Sen när man hoppade i så blev det varmare. Fast vi fick typ panik när vi skulle upp för bryggan är ganska hög, botten är äcklig och det var fågelbajs på bryggan. Så jag råkade trilla i vattet igen en gång, hahah klant x) 
Sen så såg vi den här filmen:



Södag så steg vi upp typ 9 för vi skulle på konfa. Jag och Matilda cyklade dit med Emilia och Celeste.
Vi var typ i kyrkan på gudstjänst sen efter pratade dom aldrig klart typ. Efter de cyklade jag hem. Sen var jag med Olivia.




bilder som jag tog för exakt 1 år sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0