uppdateringen...

Var i Olivias stuga till midsommar, vi badade och solade typ hela dagen, och for till forsen och fotade. sen hade vi 5-kamp för domvuxna, mammorna vann. sen sov vi i stugan, så på lördagen for vi hem, olivia följde med oss hem och sov hos mig sen.
Vi for på hemma kväll och hyrde film vi hyrde

500 days of summer


Den var ganska bra, trodde att den skulle vara bättre men.

Did you hear about the Morgans?

Filmen var bra bättre än jag trott, den var ganska rolig.

Sex and death 101

Det var en annorlunda film, slutet var inte som jag trott, den var ganska bra.

Sen i måndags var jag med Olivia och Jessica och badade och solade, vi körde smsroulett också så om nån fick nått konstigt sms vet den varför.

Kommentarer
Postat av: alexandra

Fin blogg ! Följ gärna mej på bloglovin.com :)

2010-06-30 @ 19:57:17
URL: http://kisskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0