sista riktiga skoldagen i 8an :D

Idag så har vi haft den sista vanliga skoldagen i 8an, vi hade up, matte, engelska, lunch, svenska och hk.
upn så pratade vi bara, matten så pratade vi typ också, engelska rensa mappen, svenska rensa mappen och spela spel, jag och jessica körde ord-yatzy.haha blev väldigt seriösa ord typ, mysan en katt kanske kan heta så, häcktas om man sitter i häcktet kanske man kan kalla det så. Tvett om man inte är så bra på att stava kanske man tror att det stavas så.  sen på hkn åt vi kladdkaka,

sen så när jag kom hem så började jag laga mat nästan direkt det blev spagetti och köttfärsås men pappa kunde inte låta bli att hjälpa till.. :P

Är med Jessica nu hon ska sova här för imorron ska  vi cykla och bada och åka gummibåt i en fors med hela 8an :) <3´
NU ska vi se film, Angus, Thongs and Perfect Snogging, fast jag har redan sett den men den är så bra :) <3


Kommentarer
Postat av: celeste

sv; haha, du de va fan inte dåligt de heller...;)<3

2010-06-07 @ 22:22:11
URL: http://celestes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0