..

Idag så har vi vari ute och cyklat med hela 8an, vi cyklade typ 4 mil idag tror jag :O
Först cyklade vi till vikfors och forsrännade, jag och matilda åkte först. vi grillade lite där, jag och några var in i ett gammalt hus och vi badade i forsen där det inte var strömt, men det var svinkallt. Men sen cyklade vi till sjöbotten, vi badade och solade där :)
Sen cyklade vi hem. Sen när jag kom hem så byggde jag klart min bänk/bord, (den blev inte dåli) som vi ska ha ute vid grillplatsen, har hunnit grilla lite ikv också.
har tyvär inte haft med mig min kamera så jag har inte fotat nått men celeste har lagt ut lite bilder


Kommentarer
Postat av: olivia

sv: tack :) <3

2010-06-09 @ 15:39:19
URL: http://oliviiaronnqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0