Dålig Uppdatering..

Jag vet att jag är bäst på att blogga... Men jag har faktiskt inte hunnit.

I onsdags på kvällen så var jag med Jessica, Celeste & Matilda. Vi grillade, sen så kom Robin, Robin, Sanna och Fia.

Torsdag, så var jag ledig, sen på kvällen så for hela 8an på kanotudden och paddlade. Blev ganska blöt, för vissa hade typ vattenkrig :P sen när vi kom fram dit vi skulle så grillade vi typ.

Fredag, så var det skola fast det var ju inga lektioner typ. Vi hade orgenteringstävlig, jag, jessica och celeste gick bara men, det tog nästan en timme. Sen gick vi tillbaka till skolan och åt lunch. Sen så skulle vi fixa inför lördag då våran skola hade öppethus :S  efter så städade vi ur våra skåp. på kvällen så grillade jag med jessica och olivia.

Lördag, jag var tvungen stiga upp ganska tidigt och fara på skolan. våran klass sålde fika. 9orna spelade fotbolls match mot lärarna men lärarna vann 1-0 :o
Sen på kvällen var jag med Olivia, Adam, Matte, Gustav och Emil. Vi grillade, spelade typ baseboll, och satt inne i våran stuga och pratade.

Söndag, igår så for jag och Olivia på kattutställning ett tag, sen gick vi på stan. Jag köpte ett linne, cykelbyxor, tights och lösnaglar. På kvällen bastade jag och Olivia med Emil och Jerry. Sen så gick vi in i min stuga. Sen for Jerry för han har skola idag, då for Emil oxå. Sen kom han tillbaka med Matte och Adam. Sen så sov jag och Olivia i stugan

Idag, vi har inte gjort så mke idag bara typ slöat.


Kommentarer
Postat av: celeste

sv; skyll:]<3

2010-06-14 @ 16:43:24
URL: http://celestes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0