snyggingar :]

I onsdags var ju jag på stan med Olivia, statsfesten började ju i onsdags så vi åkte en karusell också, vi åkte virvellvinden ojävlar det gick inte sakta, han som jobba där stog och puttade på mer än halva tiden, det va skit kul, älskar karuseller :D köpte ett nytt vitt linne, ett halsband och en ny deo. lägger kanske upp bilder på det sen kan inte nu. Och igår så följde jag med mamma, olivia, hugo och hans kompis till sjöbotten och badade.
Idag så har min kusin varit här, han är typ 1,5år så jag och Olivia var typ lite barnvakt till han. Snart så kanske jag och några andra ska basta.



mormor hade med sig den här teckningen, en tjej som heter ida har gjort den till mig, så gulli :]

Olivia och jag just nu :]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0