gbg snart :]

Asså sämst uppdatering på sommarn, fast jag har inte tid så ofta och jag startar inte äns datorn varje dag nu men det måste bli bättre då skolan börjar om... Jag har stått på loppis idag, tjänade typ 400 kr fast jag och Hugo delade på pengarna. Imorron blir de stan me Olivia, sen blir de nog att måla lill stugan måste få den klar snart för jag behöver pengar för jag åker till Göteborg snart, jag har nog inte skrivit de i bloggen men, jag åker nästa vecka typ måndag eller tisdag :D jag åker bil ner med Olivia och hennes pappa och hans tjej. Så ska jag bo hos henne i Borås i några dagar sen så ska jag fara och bo i göteborg några dagar också :)


skillnaden då jag hade målat lite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0