too lost in you

Uppdateringen har varit skit senaste dagarna, men har typ glömmt bort bloggen och inte kännt för att blogga.
Skolan har i alla fall varit riktigt bra i veckan, killarna är ju på prao, så det är bara vi tjejer vilket är lungt och skönt. I måndags så minns jag knappt vad som hände, igår så hade vi engelska tal gick väll hyfsat med tanke på att det mesta jag skulle säga hade försvunnit då jag skrev ut de, vi hade gym på gympan (Y)
och på kvällen åkte jag slalom med Olivia, första åket för vintern, de var roligt det var dock för lite snö i skogen så man kunde inte åka där och det var ganska så kallt ute men annars var de bra.
Idag har jag varit sjukt trött kan ju bero på att jag först åkte slalom och kom hem typ 9 sen pratade med Lucas i telefon i en och en halv timme och sen såg jag one tree hill till typ klockan halv 1 och sen kunde jag inte somna... Så idag på en rast så satt jag och Celeste i en soffa och lutade oss mot varan och höll på att somna.

Aja intressant inlägg....

nu ska jag iaf se 90210 för jag har inte sett de på as länge


bild från min födelsedag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0