dag 1

Dag 01 - En nytagen bild på dig och 15 intressanta fakta om dig själv



1. Jag är allergisk mot vissa nötter, typ jordnötter
2. Blir lätt irriterad
3. Är ofta lite blyg, har blivit mindre blyg men
4. Älskar verkligen pasta!
5. Har känt min bästavän Olivia sen vi var jätte små
6. Har alltid velat ha ett äldre syskon
7. Säger ofta konstiga ord
8. Har aldrig bråkat mycket med nån kompis
9. Gillar verkligen inte min röst
10. Har svårt att ta åt mig kompilmanger
11. Har bara åkt slalom i 2-3 år nu
12. Jag har inte jätte lätt för att bli brun
13. Vill färga mitt hår men vill ändå behålla min hårfärg
14. Den ända sporten jag ångrar att jag slutade är bugg
15. Jag har alltid velat bo i USA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0