it's to late

Skola igår ju. Åt lunch på venezia me Celeste, Emilia och Jessica :) sen efter skolan for jag på stan me Celeste, åkte moppe dit. Först gick vi på hm, jag köpte en tröja och en bh där, inte vanligt att jag hittar nått på hm faktiskt. Sen gick vi på subway och åt. sen gick vi på lite mer affärer, sen köpte jag 2 tröjor på gina tricot och ett par jeans på cubus :)
sen halv 7 for vi hem. for direkt hem till Olivia för våran familj skulle äta tacos där. åt inte så mke men var ganska så mätt, hade ju äti på subway så :) sen på kvällen var jag me Olivia, vi satt vid datorn sen så såg vi shutter island , hon hade redan sett den men, den var ganska bra men jätte konstig.
Sen kom jag hem typ halv 12, fixade en sak och shit va bra :D<3 hahaha tror inte många fattar de här sista men ;D<3
sen såg jag tv, somnade vid tven typ 2.
och idag har jag inte gjort mke vaknade, åt , sen datorn.
får väll se om jag hittar på nått sen.
tröjorna från gina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0