varför ska det vara så kallt?

Jag hade tänkt fara ut och springa eller gå ikväll, men nu är de så kallt. 12 minus faktiskt. Fast egentligen är de ju inte direkt kallt, men jag öppnade dörren och frös så nu vill jag inte ut, fast jag vill motinera. Fast jag har ju redan tränat idag iaf, vi hade ju bad på gympan, och det var riktigt kul, mickan & emilia höll i lektionen. Men jag kan göra armhävningar och situps. De är ju också träning, men jag vill ut!
Jag vet inte hur jag ska göra. För jag känner inte för att gå ut och frysa, även om jag vet att det blir varmt om man går eller springer. ååå beslutsångest..
Imorron på kvällen blir de iaf träna, tagga!

jag är ganska snäll med min bror

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0