lean on me

inte bra uppdatering nu..

Nyårs spenderades hemma hos mig med Lucas, Lina, Lina, och Felicia. Det var riktigt roligt. Lucas kom vid 4, då hade jag precis duschat och klätt på mig så stod där osminkad och ofixat hår, så fixade mig sen fixade jag hans hår. Sen for vi och köpte pizza och hämtade LinaG. Sen kom LinaN och Felicia. Halv-kvart i 12 gick vi ut smällde smällare och firade de nya året. Sen sov alla dom här..
Dagen efter så var jag skit trött så gjorde inte så mycket, igår så for jag med min familj till farmor & farfar och Lucas följde med dit. Vi åt, spelade ett sånt där gammalt hockey spel och gick ut och åkte skridskor. Jag är inte speciellt bra på att åka skridskor men det var kul ändå.
For hem till Lucas sen.
Idag skulle jag stiga upp halv 10, för att hinna plugga lite innan jag skulle ta bussen till stan med Hugo. Men vaknade klockan 11 och skulle gå till bussen halv 12 så jag fick lite panik. Gick på stan me min lillebror idag iaf, för jag skulle hjälpa han att hitta jeans. Köpte även Olivias present eftersom att hon fyller år idag, hon kommer ju hem idag också, så ska gå till henne ikväll och vara me henne och Alex ett tag tror jag.
Men nu ska jag plugga och dricka kaffe,, har provet om 2 dagar.


lägger upp bilder från nyårs sen, har inte redigerat dom än, och bilderna från julafton och jag skulle ju lägga upp bilder på de jag köpte i umeå oxå, men jag ska redigera de först ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0