dag 19/20/21/22/23

Eftersom att jag har varit så dålig på att uppdatera så kommer de flera dagar nu igen!

Dag 19 - smeknamn du har, varför har du dem
Asså de flesta kallar mig ju bara Ida, men mamma och pappa kallar mig för allt möjligt typ fialoppan, jag har ingenaning varför dom kallar mig de men, Olivia kallade mig för Ia eller så var de Ian när vi var små, för hon kunde inte säga Ida då, Celeste började kallade mig för KaninIda, sen var de vissa som sa de, hahah ja varför hon sa de tänker jag inte berätta..

Dag 20 - Någon du ser dig vara gift / vara med i framtiden
Ingenaning.

Dag 21 - en bild av något som gör dig glad

En bild på några helt underbara personer som gör mig glad

Dag 22 - Vad gör dig annorlunda än alla andra
Ehm, ja jag är väldigt knasig, har ofta konstiga idéer och sånt kanske gör mig anorlunda. ^^
Dag 23 - Något du längtar för mycket
Något jag längtar mycket till är sommaren, i vår kommer jag ha nationella och tänk vad skönt när allt de är gjort, och då är de äntligen sommar, och i sommar åker jag till SPANIEN med familjen och Olivias familj följer också med! Längtar jätte mycket efter att få köra moppe, bada, sola och vara brun, känner mig sjukt blek nu ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0