skolfoto imorron, vad ska man ha på sig...?

Igår så såg vi ju film i skogen vi såg typ toolbox murders, den va inte bra och det var inte precis bekvämmas att sitta i skogen, men de va ändå mysigt ;)
sen gick vi spökstig den va inte så läskig, men jag blev ändå lite rädd, vi gick en mke längre och läskigare spöktig i 7an men..
sen kom jag hem, luktade rök så hade tänkt gå och dusch men dom skulle sova så kunde inte då, så jag la mig i sängen me datorn i knäet och efter ett tag somna jag me datorn i knäet... :]
nu så ska jag iaf gå och duscha, sen ska jag nog välja kläder till imorron för då är de skolfoto.

kanske lägger upp nån bild från igår sen men tog inga bilder så måste fråga om nån kan skicka nån bild


nån gammal random bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0