har inte haft tid att blogga :$

I torsdags så var jag me Alec efter skolan, vi såg typ en massa filmer, sen när han for hem så var jag tvungen att göra klart so:n men jag somnade typ :$
Och igår efter skolan så drog jag på stan me Celeste, Julia, Emilia, Jessica och Matilda :):)
Köpte en vit tubhalsduk. åt på subway, sen blev jag och julia så himla trötta att vi spårade helt, vi satt oss i en provhytt på cubus i typ en kvart för att vi var så trötta och ville sitta ner, och massa mer helt spårat... sen vid 7 så åkte vi moppe till kåken höll typ på att frysa ihjäl. såg idol på kåken sen gjorde vi inte så mke mer för vi höll typ på att somna. kom typ hem 11. höll på att somna, men satt mig vid datorn ändå sen la jag mig vid 1, och steg upp halv 2. Blir middag på subway idag igen, me mamma & hugo, sen filmkväll me dom.
och imorron så måste jag plugga...





HAHAHA jätte fina bilder från igår, älskar outfitsen... fast nä :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0