bilder från gbg (bättre sent än aldrig)

har ju lovat att lägga upp bilder från gbg så här kommer bilderna

Tisdag 13/7
Åkte bil typ hela dagen, sen stannade vi i stockholm och sov.



Onsdag 14/7
Åkte bil från Stockholm till Borås. Jag och Olivia for och badade när vi kom fram.

Torsdag 15/7
Var och badade hos några. De regnade typ hela dagen så vi gjorde inte så mke.

regn!

Fredag 16/7
Vi var och shoppade, jag köpte 1 tröja och body butter.

Lördag 17/7
Vi for in till Göteborg och shoppade, köpte 2 tröjor. Sen träffade jag Jimmie, sa hejdå till Olivia och sen for vi hem till han. Vi gick å bada när vi kom till han sen såg vi film.


Söndag 18/7
Då for vi och bowla, jag vann! :)
Fast jag hade staket men ändå.


Måndag 19/7
Var på liseberg ;D
och fick träffa några av hans kompisar.

axel, jag & jimmie

Tisdag 20/7
Var och bada vid havet me Jimmie och Axel. Sen på kvällen var vi och badade vid en sjö :)


Onsdag 21/7
åkte hem..

haha kalleanka fötter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0