pump it up

Idag på skolan eller ja blir igår men så hade vi bara 2 lektioner so och biologi. Hade ju biologi prov som gick skit, sen efter lunchen så var de typ en konsert sen slutade vi, då for jag på stan me Celeste jag köpte en bh, frärrutlösare till kameran, present till pappa, vantar och en klänning som jag ska ha på julen.
Sen kom jah hem då va jag me Olivia vi rensade min garderob, jag städade lite och vi satt vid datorn. Sen for hon hem 12, och sen pratade jag i telefon ett tag och nu ska jag typ se oth. Imorron blir de att gymma förresten :)

Tack för dagen min fina vän :*

Kommentarer
Postat av: celeste

tack själv honey:*

2010-11-27 @ 12:26:09
URL: http://celestes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0