onsdag

vad hände idag? eeh skola, hade svenska, no, lunch so och hk. På svenskan gjorde vi nått test, no vi håller på med nått grupparbete om kärnkraft, jag jobbar med Matilda och Robin och de går väll sådär kan jag ju säga, vi har inte hunnit långt vi har jobbat med det 3 dubbel no lektioner och, vi gör det på power point, Robin har gjort 2 st men raderat dom fast dom va BRA!! damp.. men vi har iaf en lektion kvar. sen ska vi redovisa, men lycka till då! :P
sen så på so lektionen så skulle jag, celeste och alec göra klart en uppgift men vi satt och ritade hela lektionen, fast det är typ nån redovisning vi ska göra och då skulle man skriva ner årtal och sen hålla upp dom när man berättade om det, sen var de HK prov, och sen när det var klart så gjorde vi en ost och skinkpaj..

Nu ska jag se Grey´s anatomy på datorn, BYE!

det går fortfarande inte lägga upp bilder!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0