Dagen

På skolan idag så hade vi estet, språk, lunch, matte, no & up. Har syslöjd på esteten just nu det var ganska kul, fast jag hann typ inte göra nått, sen på språket så såg vi en film som var jätte dålig så det var typ ingen som såg den :P sen efter vi hade ätit lunch så gick jag, matilda, celeste, emilia och jessica ut på fotbollsplan, på matten, no:n och up:en så hade vi vikarier. Vi brukar ha en vikare på fredagar, men idag så hade vi två :S typ för att han tycker att vi är så stökiga :P Efter skolan så for jag på stan med Olivia, fast jag köpte inget, bara lite godis, men jag hittade typ inga snygga kläder, jag fick ändå mycket kläder igår så jag behöver inget och jag måste ändå spara lite pengar. (:



bild tagen av celeste <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0