gårdagen

Eftersom att Celeste fyller år imorron så hade hon tjejkväll/dag. Det var jätte roligt. Det var jag, Celeste, Matilda & Jessica. Vi körde laserdome, jag och Matilda var i ett lag, fast vi förlorade :P
Sen så gick vi på hemmakväll och hyrde film vi hyrde all the boys love Mandy Lane, Gag, i know who killed me. Och vi köpte cola och godis, godiset kostade 120kr och vägde 1,7kg :O inte lite..
Jag tycker att i know who killed me var bäst, vi började se Gag men den verkade så dålig så vi orkade inte se mke av den, och all the boys love Mandy Lane den var bra i början se blev den typ ganska konstig.
vi såg också The perfect stranger, a fish called wanda och kick-ass.
Vi började se film typ vi 7 tror jag sen så såg vi till typ halv 7 på morgonen fast vi såg inte film hela tiden.
kl 12.00 så gjorde vi en kladdkaka :P
somnade typ vid 7 på morgonen så jag har varit jätte trötto ch har huvudvärk idag. Men det var värt att vara trött och få huvudvärk då.

Det går inte lägga upp bilder nu!! :/ ovanligt....


Kommentarer
Postat av: LINANA HAHAHA

A FISH CALLED WANDA?!?!?! HAHAHAHAHHAHA!!!!! asgarv

2010-06-09 @ 21:43:44
URL: http://linanasstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0