hemma

Kom hem från gbg på kvällen i onsdags, men jag har inte hunnit blogga förän nu. Sitter vid mammas dator nu så jag kan inte lägga in några bilder från gbg nu, men jag ska göra det så fort som möjligt. Har iaf haft skit kul där, saknar redan göteborg och folket där <3

Vi åkte ju bil ner på tisdagen, sen sov vi i typ stockholm, och var framme i borås på onsdag, vi badade, shoppade i borås och på lördagen så for vi in till göteborg och shoppade sen träffade jag Jimmie och for hem till han, vi badade, bowlade, jag vann! fast jag hade staket men :] var på liseberg och sen på onsdag for jag hem.

Bilder kommer snart!

Kommentarer
Postat av: olivia

sv: tack ;*<3

2010-07-26 @ 00:10:18
URL: http://oliviiaronnqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0