who owns my heart

Har varit i umeå idag! Blev en jätte bra dag. Jag köpte nya skor, jeans, en svart tröja, kavaj och en blus. Skorna, jeansen och blusen ska jag behålla för de var sjukt snyggt. Men vet inte om jag ska behålla den svarta tröjan och kavajen. Tröjan är bara enkel men ändå ganska snygg och kavajen är jätte snygg men dock vet jag inte om jag kommer att använda den så mycket ändå och då vet jag inte om det känns värt att behålla den. Men jag lägger upp bilder på allt imorron.

Just nu så sitter jag i alla fall och fryser jätte mycket, har två flis filtar och en tunn filt runt mig och ett täcke ovanpå. Jag håller typ på att bli sjuk tror jag! :(  men jag ska nog snart sova så kanske jag känner mig piggare imorron!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0