I swear by the moon and the stars in the sky

Asså jag hatar att åka skolbuss! Imorron har vi sovmorgon till 10 och jag kanske måste åka buss endå.. Kul att stiga upp vanlig tid och sen sitta i skolan i en och en halv timme och göra ingenting.. Ska i alla fall ta me kameran imorron för jag måste ju ta kort på allt de vi har gjort, typ våran tårta som vi gjorde idag, den blev så jävla ful, seriöst jag har aldrig sett en fulare tårta, vi skulle ha marsipan på tårtan för att vi skulle ha något grönt men då fanns de inte nån marsipan så då tror jag att de var simon som kom på att man kunde smälta gröna klubbor och de gick ju inte så bra.. Vi skulle smälta i en skål men allt fastnade i skålen så dom var tvugna att slänga skålen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0