<3

För nån dag sen va jag me Celeste, vi satt mest bara och pratade om allt möjligt, var där i typ 4 timmar och vi hann verkligen prata om typ allt. kolla va gullit! Tack för att du finns gmn! du är underbar <3


och igår var jag me Jessica, vi låg ut på gräset och läste tidningar sen såg vi 3 filmer
the last song
tycker att den var jätte bra, men den var verkligen inte som jag trott, den var rolig, romantisk och sorlig, höll på att börja gråta till filmen :] men den är helt klart sevärd!

remember me
riktigt bra film förutom slutet.. sevärd!


den var skit bra! as kul att se kung fu, så fränt ;D
Man kan ju verkligen inte tro att Jaden Smith bara är 12 år :o ungen är ju grym skådis och väldigt tränad för att vara 12 :o
verkligen sevärd!


Kommentarer
Postat av: celeste

hihihihii jag äger ganska hårt eftersom jag lånade dig alla filmerna:]<3



sv;jag äskar dig:*

2010-08-13 @ 23:33:50
URL: http://celestes.blogg.se/
Postat av: Linnea

karate kid äg!;D

2010-08-22 @ 22:20:40
URL: http://linneaaholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0