just like every cowboy sings his sad, sad song

Andra skoldagen avklarad!
vi hade up, engelska, vi har fått en ny engelskalärare :s sen gympa, lunch, språk.
asså det är jätte dåligt att vi inte har gympa på långdagar och sista lektionen :( lärarna borde ju ändå ge 9orana bäst schema eftersom att de är vårat sista år på skolan ju! men de har dom inte gjort...

sen när jag kom hem åt jag ett äpple, för jag måste äta en frukt varje dag, jag och celste har till och med gjort ett kontrakt. vi ska träna 2 gånger i veckan, vi får bara äta godis och sånt på fredag och lördag men vi får inte frossa i oss bara för att vi får äta det då, vi ska äta mke grönsaker och 100 situps varje kväll.
och de här börjar vi med idag, vi ska klara en månad iaf! gjorde faktiskt 100 situps igårkväll ockcå :]
för ett tag sen gjorde jag de varje kväll , så nu så ska jag börja om me de igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0